Reklám és Irodalom Konferencia
Reklám és Irodalom Konferencia május 24-én 15 órától a Lofficeban. A 16.30-kor kezdődő A klaviatúrától az olvasóig - a könyvek célközönséghez történő eljuttatásáról szóló kerekasztal egyik résztvevője a Magvető Kiadó.

Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit?

 

Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keressük a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.

Programunkra sok szeretettel várunk írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.

PROGRAM

15:00 Megnyitó

Előadások 20 percben

Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban

Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztőjének témája: Hogyan lehet felépíteni egy írót?

Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában

szünet

16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról

Résztvevők: 


Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője), Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője), Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa), Vándor Ágnes, (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)

Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer

szünet

17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről

Résztvevők:

Perlaky-Papp József (a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője) Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője,
Szintai-Molnár Péter

Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész

Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.

 

Reklám és Irodalom konferencia a facebookon:

https://www.facebook.com/events/350246815028615/

 

A belépés díjtalan

A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik

Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE

Fekete Ádám
,,Még egyetlen sorát sem olvastam Fekete Ádámnak, ami ne lett volna teljesen magától értetődő. Feá - így hívják kortársai, barátai, hívei, és ha ezt a szót kimondják, mosoly dereng fel arcukon. Feá városi...
Baldwin, James (1924–1987)
Fordította: Mesterházi Mónika
Fonny, a szobrászfiú, és szerelme, a tizenkilenc éves Tish Harlem egyik feketék lakta utcájában tervezi a közös jövőt. Amikor a fiút egy Puerto Rico-i asszony megerőszakolásának vádjával börtönbe zárják,...
Dragomán György
Rendszerek és kitörési pontok fűzik össze kötetté Dragomán György tizenöt év terméséből válogatott novelláit. Feltételezett vagy valóságosnak tűnő rendszerek: nyitottak és zártak, politikaiak, természetiek...
Szabó T. Anna
Ez a kapcsolatok könyve: a látható és láthatalan világ összefüggéseit keresi, a szenvedély és a szenvedés váltólázának ritmusában mutatja meg, miképpen ragaszkodunk a csapdáinkhoz, milyen kétségbeesetten...
Könyvportál Líra könyv Kiskereskedelem Nagykereskedelem Kiadók Kapcsolat Oldaltérkép ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ