Reklám és Irodalom Konferencia
Reklám és Irodalom Konferencia május 24-én 15 órától a Lofficeban. A 16.30-kor kezdődő A klaviatúrától az olvasóig - a könyvek célközönséghez történő eljuttatásáról szóló kerekasztal egyik résztvevője a Magvető Kiadó.

Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit?

 

Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keressük a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.

Programunkra sok szeretettel várunk írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.

PROGRAM

15:00 Megnyitó

Előadások 20 percben

Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban

Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztőjének témája: Hogyan lehet felépíteni egy írót?

Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában

szünet

16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról

Résztvevők: 


Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője), Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője), Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa), Vándor Ágnes, (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)

Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer

szünet

17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről

Résztvevők:

Perlaky-Papp József (a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője) Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője,
Szintai-Molnár Péter

Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész

Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.

 

Reklám és Irodalom konferencia a facebookon:

https://www.facebook.com/events/350246815028615/

 

A belépés díjtalan

A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik

Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE

BECKETT, SAMUEL
Samuel Beckett Watt című regénye különös olvasmány, cselekményét leírni szinte lehetetlen. Watt-tal történnek bizonyos dolgok, tesz bizonyos dolgokat, részt vesz bizonyos beszélgetésekben, majd a történet...
DÜRRENMATT, FRIEDRICH
Fordította: Kurdi Imre
Az öreg hölgy látogatása mesteri dramaturgiájával, tragikomikus karaktereivel és sötét humorával a 20. század szorongó életérzésének emblematikus megtestesítőjévé vált. A darab, amely első bemutatóin a...
Závada Pál
Závada Pál új könyvének hősei az ország legnagyobb vállalatbirodalmának, a Weiss Manfréd Műveknek az örökösei - a gazdasági, politikai és szellemi élet ismert szereplői és magánemberek, barátok és vetélytársak,...
Schein Gábor
Az újrakezdés regénye
Kiefer, a magányos és elszigetelt kisvárosi számtantanár fokozatosan kénytelen rádöbbenni arra, hogy addigi élete és hivatása tarthatatlan és értelmetlen. Mindezt jegyzeteiben akkurátus pontossággal rögzíti...
Könyvportál Líra könyv Kiskereskedelem Nagykereskedelem Kiadók Kapcsolat Oldaltérkép ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ